* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Śląski Kongres Ludzi Marketingu2009-05-19 12:37:56Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę. |
|
XII Łódzkie Targi Edukacyjne2008-12-10 11:44:18Łódzkie Targi Edukacyjne to najważniejsze wydarzenie promujące wszechstronną ofertę edukacyjną w regionie łódzkim. Na targach prezentowana jest oferta wyższych uczelni z całego kraju oraz zagranicy, szkół publicznych i niepublicznych, placówek zajęć pozaszkolnych oraz szkół językowych. |
![]() |
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
![]() |
Polska turystycznie2008-04-02 16:52:31Turystyka kojarzona jest z rekreacją, ale nie tylko, bo także ze sportem, poznawaniem nowych terenów, z odnową biologiczną, a ostatnio także z wyjazdami biznesowymi. To, co dla jednych stanowi formę wypoczynku dla innych stanowi po prostu źródło pracy. |
![]() |
Zorganizowane działanie2008-03-26 16:51:41Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu? |
Szkolenia motywacja Zielona Góa, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.